План дистанційного навчання з учнями
на період з 25.05 по 29.05.2020 року.
Дата
|
Клас
|
Пред-мет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для виконання
|
25.05
|
5-А
|
матема-тика
|
8.55
|
Математика та розвиток мислення
|
|
25.05
|
7-В
|
алгебра
|
9.50
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
25.05
|
7-В
|
геомет-рія
|
11.50
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
25.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
25.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
26.05
|
5-А
|
матема-тика
|
11.50
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
26.05
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
26.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
26.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
14.45
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
27.05
|
7-В
|
алгебра
|
8.55
|
Математика та розвиток мислення
Підсумковий урок
|
Переглянути відео:
|
27.05
|
5-А
|
матема-тика
|
9.50
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
27.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
27.05
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
27.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
14.45
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
28.05
|
5-А
|
матема-тика
|
8.00
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
28.05
|
7-В
|
геомет-рія
|
10.55
|
Математика та розвиток мислення
Підсумковий урок
|
Переглянути відео:
|
28.05
|
5-А
|
матема-тика
|
12.55
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
28.05
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Математика та розвиток мислення
|
Переглянути відео:
|
29.05
|
5-А
|
матема-тика
|
10.55
|
Математика та розвиток мислення. Підсумковий урок
|
Переглянути відео:
|
29.05
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Математика та розвиток мислення
Підсумковий урок
|
Переглянути відео:
|
29.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Математика та розвиток мислення
Підсумковий урок
|
Переглянути відео:
|
29.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
15.50
|
Математика та розвиток мислення
Підсумковий урок
|
Переглянути відео:
|
на період з 18.05 по 22.05.2020 року.
Робота з тестами на платформі «Мій клас» протягом тижня.
Дата
|
Клас
|
Пред-мет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для виконання
|
18.05
|
5-А
|
матема-тика
|
8.55
|
Повторення. Дії з десятковими та звичайними дробами.
|
Переглянути відео
Робота з тестами по темі «Повторення. Дії з десятковими та звичайними дробами» на платформі Мій клас
|
18.05
|
7-В
|
алгебра
|
9.50
|
Повторення. Підготовка до контрольної роботи.
|
Повторити матеріал, вивчений протягом 7-го класу. Підготуватись до контрольної роботи.
Розв’язати задачі
№ 1146, 1171, 1177, 1222, 1225
Робота з тестами по темі «Повторення» на платформі Мій клас.
Посилання на роботу
|
18.05
|
7-В
|
геомет-рія
|
11.50
|
Повторення. Властивості кутів трикутника.
|
Повторити § 3(п. 16-18).
Виконати вправи
№ 700, 702, 703, 706, 707.
Робота з тестами по темі «Повторення. Властивості кутів трикутника» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
18.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Переглянути відео
Повторити § 40, 41.
Виконати вправи
№ 1660, 1707, 1712, 1732
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби 4» на платформі Мій клас.
|
18.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Переглянути відео
Повторити § 40, 41.
Виконати вправи
№ 1660, 1707, 1712, 1732
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби 4» на платформі Мій клас.
Посилання на роботу
|
19.05
|
5-А
|
матема-тика
|
11.50
|
Повторення. Відсотки.
|
Переглянути відео
Робота з тестами по темі «Повторення. Відсотки» на платформі Мій клас
|
19.05
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Повторення. Відношення і пропорції.
|
Повторити § 20-32
Розв’язати завдання
№ 1-9, стор. 126, 158.
Робота з тестами по темі «Повторення. Відношення і пропорції» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
19.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Повторення. Відсотки.
|
Переглянути відео
Повторити § 42, 43.
Виконати вправи
№ 1643, 1670, 1692, 1693
Робота з тестами по темі «Повторення. Відсотки» на платформі Мій клас.
Посилання на роботу
|
19.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
14.45
|
Повторення. Відсотки. Середнє арифметичне.
|
Переглянути відео
Повторити § 42, 43, 44.
Виконати вправи
№ 1643, 1693, 1705, 1736
Робота з тестами по темі «Повторення. Відсотки. Середнє арифметичне» на платформі Мій клас.
|
20.05
|
7-В
|
алгебра
|
8.55
|
Підсумкова контрольна робота.
| |
20.05
|
5-А
|
матема-тика
|
9.50
|
Повторення. Середнє арифметичне.
|
Робота з тестами по темі «Повторення. Середнє арифметичне» на платформі Мій клас
|
20.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Підсумкова контрольна робота.
| |
20.05
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Повторення. Раціональні числа і дії над ними.
|
Переглянути відео
Повторити § 33-50
Розв’язати завдання
№ 1-9, стор. 184, 209, 229, 280.
Робота з тестами по темі «Повторення. Раціональні числа і дії над ними» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
20.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
14.45
|
Повторення. Середнє арифметичне.
|
Переглянути відео
Повторити § 44.
Виконати вправи
№ 1705, 1728, 1736
Робота з тестами по темі «Повторення. Середнє арифметичне» на платформі Мій клас.
Посилання на роботу
|
21.05
|
5-А
|
матема-тика
|
8.00
|
Узагальнення й систематизація знань
| |
21.05
|
7-В
|
геомет-рія
|
10.55
|
Підсумкова контрольна робота.
| |
21.05
|
5-А
|
матема-тика
|
12.55
|
Підсумкова контрольна робота.
| |
21.05
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Підсумкова контрольна робота.
| |
22.05
|
5-А
|
матема-тика
|
10.55
|
Участь у конкурсі «Кенгуру» Розв’язування завдань онлайн олімпіади.
|
Запрошення на онлайн олімпіаду розміщене в Viber
|
22.05
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Участь у конкурсі «Кенгуру»
Розв’язування завдань онлайн олімпіади. Математика та розвиток мислення | Запрошення на онлайн олімпіаду розміщене в Viber Переглянути відео: |
22.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Підсумкова контрольна робота.
| |
22.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
15.50
|
Участь у конкурсі «Кенгуру»
Розв’язування завдань онлайн олімпіади. Математика та розвиток мислення | Запрошення на онлайн олімпіаду розміщене в Viber Переглянути відео: |
План дистанційного навчання з учнями
на період з 12.05 по 17.05.2020 року.
Робота з тестами на платформі «Мій клас» протягом тижня.
Дата
|
Клас
|
Пред-мет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для виконання
|
12.05
|
5-А
|
матема-тика
|
11.50
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби. 1» на платформі Мій клас.
|
12.05
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Приклади графіків залежності між величинами.
|
Переглянути відео
Опрацювати § 54, стор. 272.
Розв’язати завдання
№ 1540, 1542, 1544, 1546.
|
12.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Повторити § 34-36
Розв’язати завдання на стор. 261
№ 1638, 1640, 1650, 1668, 1678.
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби.1» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
12.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
14.45
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Повторити § 34-36
Розв’язати завдання на стор. 261
№ 1638, 1640, 1650, 1668, 1678.
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби.1» на платформі Мій клас
|
13.05
|
7-В
|
алгебра
|
8.55
|
Контроль знань з теми «Лінійні рівняння та їх системи»
|
До наступного уроку повторюйте матеріал, вивчений протягом 7-го класу
|
13.05
|
5-А
|
матема-тика
|
9.50
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби 2» на платформі Мій клас.
|
13.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Повторити § 37.
Розв’язати завдання
№ 1634, 1648, 1686, 1688, 1716.
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби 2» на платформі Мій клас
|
13.05
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Приклади графіків залежності між величинами
|
№ 1549, 1551, 1554.
|
13.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
14.45
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Повторити § 37.
Розв’язати завдання
№ 1634, 1648, 1686, 1688, 1716.
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби 2» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
14.05
|
5-А
|
матема-тика
|
8.00
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Переглянути відео
https://youtu.be/Xzfdim_KIvUРобота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби 3» на платформі Мій клас. |
14.05
|
7-В
|
геомет-рія
|
10.55
|
Повторення. Ознаки рівності трикутників.
|
Повторити § 2(п. 7-12).
Виконати вправи
№ 679, 298, 355, 473, 474.
Робота з тестами по темі «Повторення. Ознаки рівності трикутників» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
14.05
|
5-А
|
матема-тика
|
12.55
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби » на платформі Мій клас.
|
14.05
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Повторення. Подільність чисел
|
Розв’язати завдання
№ 1-9, стор. 28
Робота з тестами по темі «Повторення. Подільність чисел» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
15.05
|
5-А
|
матема-тика
|
10.55
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Переглянути відео
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби та дії над ними» на платформі Мій клас. |
15.05
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Повторення. Звичайні дроби
|
Розв’язати завдання
№ 1-9, стор. 92
Робота з тестами по темі «Повторення. Звичайні дроби» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
15.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Розв’язати завдання
№ 1631, 1652, 1654, 1656, 1682, 1683.
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби 3» на платформі Мій клас
|
15.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
15.50
|
Повторення. Десяткові дроби та дії над ними.
|
Розв’язати завдання
№ 1631, 1652, 1654, 1656, 1682, 1683.
Робота з тестами по темі «Повторення. Десяткові дроби 3» на платформі Мій клас
|
План дистанційного навчання з учнями
на період з 04.05 по 08.05.2020 року.
Робота з тестами на платформі «Мій клас» протягом тижня.
Дата
|
Клас
|
Пред-мет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для виконання
|
04.05
|
5-А
|
матема-тика
|
8.55
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Відсотки»
|
Розв’язати задачі
Додаток 1 (під таблицею). Підготуватись до контролю знань з теми «Відсотки». |
04.05
|
7-В
|
алгебра
|
9.50
|
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.
|
Переглянути відео
Опрацювати § 29, стор. 206.
Розв’язати задачі
№ 1079, 1081, 1083, 1085.
|
04.05
|
7-В
|
геомет-рія
|
11.50
|
Контроль знань з теми «Коло і круг»
|
|
04.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Контроль знань з теми «Відсотки. Середнє арифметичне.»
| |
04.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Контроль знань з теми «Відсотки. Середнє арифметичне.»
|
|
05.05
|
5-А
|
матема-тика
|
11.50
|
Контроль знань з теми «Відсотки».
|
Виконати тести за посиланням
|
05.05
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Перпендикулярні прямі, їх побудова. Властивості перпендикулярних прямих.
|
Переглянути відео
Опрацювати § 51, стор. 255.
Розв’язати завдання
№ 1465, 1468, 1469, 1472, 1474.
|
05.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Повторення. Дії першого та другого ступеня з натуральними числами.
|
Повторити § 1-14, 16,
Розв’язати завдання на стор. 93
С № 545, 547, 549, 553;
Д № 556, 558, 560(2, 4), 562.
Робота з тестами по темі «Повторення. Натуральні числа» на платформі Мій клас.
Посилання
|
05.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
14.45
|
Повторення. Дії першого та другого ступеня з натуральними числами.
|
Повторити § 1-14, 16,
Розв’язати завдання на стор. 93
С № 545, 547, 549, 553;
Д № 556, 558, 560(2, 4), 562.
Робота з тестами по темі «Повторення. Натуральні числа» на платформі Мій клас. |
06.05
|
7-В
|
алгебра
|
8.55
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.
|
Розв’язати вправи № 1089, 1091, 1093, 1095.
Підготуватись до контрольної роботи по темі «Лінійні рівняння та їх системи», повторити § 1, 4.
|
06.05
|
5-А
|
матема-тика
|
9.50
|
Повторення. Натуральні числа. Дії з натуральними числами.
|
Робота з тестами по темі «Повторення. Натуральні числа» на платформі Мій клас.
|
06.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Повторення. Геометричні фігури і величини.
|
Повторити § 17-26.
Виконати домашню самостійну роботу № 5 стор. 155.
Робота з тестами по темі «Повторення. Геометричні фігури.» на платформі Мій клас |
06.05
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Паралельні прямі, їх побудова. Властивості паралельних прямих.
|
Переглянути відео
Опрацювати § 52, стор. 259.
Розв’язати завдання
№ 1481, 1483, 1485, 1487.
|
06.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
14.45
|
Повторення. Геометричні фігури і величини.
|
Повторити § 17-26.
Виконати домашню самостійну роботу № 5 стор. 155.
Робота з тестами по темі «Повторення. Геометричні фігури.» на платформі Мій клас
Посилання
|
07.05
|
5-А
|
матема-тика
|
8.00
|
Повторення. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
|
Робота з тестами по темі «Повторення. Рівняння» на платформі Мій клас.
|
07.05
|
7-В
|
геомет-рія
|
10.55
|
Повторення. Геометричні фігури та їх властивості. Паралельні та перпендикулярні прямі. Суміжні та вертикальні кути.
|
Повторити § 1(п. 1-6), 3 (п. 13-15)
Виконати вправи
№ 669, 671, 672, 673.
Робота з тестами по темі
«Повторення. Геометричні фігури та їх властивості. Паралельні та перпендикулярні прямі. Суміжні та вертикальні кути.» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
07.05
|
5-А
|
матема-тика
|
12.55
|
Повторення. Звичайні дроби.
|
Робота з тестами по темі «Повторення. Звичайні дроби.» на платформі Мій клас
|
07.05
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Координатна площина.
|
Переглянути відео
Опрацювати § 53, стор. 262.
Розв’язати завдання
№ 1497, 1499, 1505, 1508.
|
08.05
|
5-А
|
матема-тика
|
10.55
|
Повторення. Геометричні фігури і величини.
|
Робота з тестами по темі «Повторення. Геометричні фігури і величини.» на платформі Мій клас.
|
08.05
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Координатна площина.
|
Розв’язати завдання
№ 1519, 1521, 1531, 1532.
Виконати перевірочну роботу на платформі «Мій клас»
Посилання на роботу
|
08.05
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Повторення. Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками
|
Повторити § 27-33.
Виконати домашню самостійну роботу № 6 стор. 192
Робота з тестами по темі «Повторення. Звичайні дроби» на платформі Мій клас
Посилання на роботу
|
08.05
|
5-Б
|
матема-тика
|
15.50
|
Повторення. Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками
|
Повторити § 27-33.
Виконати домашню самостійну роботу № 6 стор. 192
Робота з тестами по темі «Повторення. Звичайні дроби.» на платформі Мій клас |
Додаток 1
4
План дистанційного навчання з учнями
на період з 27.04 по 30.04.2020 року.
Робота з тестами на платформі «Мій клас» протягом тижня.
Робота з тестами на платформі «Мій клас» протягом тижня.
Дата
|
Клас
|
Пред-мет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для виконання
|
27.04
|
5-А
|
матема-тика
|
8.55
|
Відсоткове відношення двох чисел
|
Переглянути відео
Опрацювати Додаток 1
(під таблицею)
Розв’язати задачі
№ 697, 699(1-3), 705, 709, 714. (Додаток 2) |
27.04
|
7-В
|
алгебра
|
9.50
|
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними способом додавання
|
Опрацювати § 28, стор. 200.
Розв’язати задачі
№ 1048, 1050. |
27.04
|
7-В
|
геомет-рія
|
11.50
|
Коло, описане навколо трикутника
|
Опрацювати § 21, стор. 166.
Розв’язати задачі
№ 548, 558, 561. |
27.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язати задачі
№ 1607, 1609, 1611. |
27.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язати задачі
№ 1607, 1609, 1611. |
28.04
|
5-А
|
матема-тика
|
11.50
|
Знаходження відсоткового відношення двох чисел
|
Розв’язати задачі
№ 718, 720, 722 (Додаток 2) |
28.04
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
Опрацювати § 49, стор. 242.
Розв’язати завдання:
С № 1364, 1366, 1368,1370;
Д № 1385, 1387, 1389.
|
28.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Розв’язування задач.
|
Розібрати розв’язання задачі № 1616.
Розв’язати завдання
№ 1613, 1617, 1620, 1622. |
28.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
14.45
|
Розв’язування задач.
|
Розібрати розв’язання задачі № 1616.
Розв’язати завдання
№ 1613, 1617, 1620, 1622. |
29.04
|
7-В
|
алгебра
|
8.55
|
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними способом додавання
|
Розв’язати вправи
№ 1052, 1054. |
29.04
|
5-А
|
матема-тика
|
9.50
|
Відсоткові розрахунки
|
Опрацювати
Додаток 3 (під таблицею).
Розв’язати задачі
№ 744, 747, 749 (Додаток 4). |
29.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Розв’язування задач.
|
Домашня самостійна №9 стор. 272.
Підготуватись до контролю знань з теми «Відсотки. Середнє арифметичне.» |
29.04
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь.
|
Переглянути відео
Розв’язати завдання:
С № 1373, 1375, 1377.
Розібрати розв’язання задачі № 1390.
Д № 1391, 1394, 1396, 1398.
|
29.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
14.45
|
Розв’язування задач.
|
Домашня самостійна №9 стор. 272.
|
30.04
|
5-А
|
матема-тика
|
8.00
|
Відсоткові розрахунки. Прості та складні відсотки.
|
Розв’язати завдання
№ 1, 2 (Додаток 7). |
30.04
|
7-В
|
геомет-рія
|
10.55
|
Коло, описане навколо трикутника. Коло, вписане в трикутник
|
Розв’язати вправи:
№ 551, 557, 559.
Підготуватись до контрольної роботи по темі «Коло і круг», повторити § 19-22.
|
30.04
|
5-А
|
матема-тика
|
12.55
|
Розв’язування задач на відсотки
|
Розв’язати завдання
№ 802, 807 (Додаток 7) . |
30.04
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь. Контроль знань.
|
Розв’язати завдання:
С № 1379, 1381, 1383.
|
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Додаток 6
Додаток 7
План дистанційного навчання з учнями
на період з 21.04 по 24.04.2020 року.
Робота з тестами на платформі «Мій клас» протягом тижня.
Дата
|
Клас
|
Пред-мет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для виконання
|
21.04
|
5-А
|
матема-тика
|
11.50
|
Знаходження числа за його відсотками
|
Опрацювати § 43, стор. 251.
Розв’язати № 1550, 1552, 1554, 1556.
|
21.04
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь.
|
Переглянути відео
Опрацювати § 48, стор. 235.
Розв’язати № 1325, 1331, 1333, 1335.
|
21.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Середнє арифметичне
|
Опрацювати § 44, стор. 255.
Розв’язати завдання № 1583, 1585, 1588, 1590.
|
21.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
14.45
|
Середнє арифметичне
|
Опрацювати § 44, стор. 255.
Розв’язати № 1583, 1585, 1588, 1590.
|
22.04
|
7-В
|
алгебра
|
8.55
|
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними способом підстановки
|
Опрацювати п. 27 стор. 197,
розв’язати вправи № 1037, 1039.
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
22.04
|
5-А
|
матема-тика
|
9.50
|
Знаходження числа за його відсотками
|
Розв’язати № 1559, 1561, 1562, 1564.
|
22.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Середнє арифметичне
|
Розв’язати № 1592, 1594, 1596, 1599. Робота з тестами на платформі «Мій клас»
|
22.04
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь.
|
Розв’язати завдання № 1337, 1339, 1340(усно), 1342.
|
22.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
14.45
|
Середнє арифметичне
|
Розв’язати № 1592, 1594, 1596, 1599. Робота з тестами на платформі «Мій клас»
|
23.04
|
5-А
|
матема-тика
|
8.00
|
Розв’язування текстових завдань з відсотками
|
Розібрати розв’язання задачі № 1565.
Розв’язати № 1566, 1568, 1569, 1570.
|
23.04
|
7-В
|
геомет-рія
|
10.55
|
Коло, вписане в трикутник.
|
Переглянути відео
Опрацювати § 21, стор. 166.
Розв’язати вправи:
№ 547, 550,553,.
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
23.04
|
5-А
|
матема-тика
|
12.55
|
Розв’язування текстових завдань з відсотками
|
Робота з тестами на платформі «Мій клас»
|
23.04
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь.
|
Переглянути відео
Розв’язати № 1344, 1345, 1347, 1348.
Робота з тестами на платформі «Мій клас»
|
24.04
|
5-А
|
матема-тика
|
10.55
|
Розв’язування текстових завдань з відсотками
|
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
24.04
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь.
|
Розв’язати
№ 1349, 1351, 1353;
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
24.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Середнє значення величини
|
Розв’язати № 1600, 1602, 1604, 1606.
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
24.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
15.50
|
Середнє значення величини
|
Розв’язати № 1600, 1602, 1604, 1606.
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
План дистанційного навчання з учнями
на період з 13.04 по 17.04.2020 року.
Робота на платформі «Мій клас».
Дата
|
Клас
|
Пред-мет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для виконання
|
13.04
|
5-А
|
матема-тика
|
8.55
|
Відсотки
|
Переглянути відео
https://youtu.be/Lru1sa_Apds, https://youtu.be/RalA6ALmQr8. Опрацювати § 42, стор. 244.
Розв'язати задачі № 1499, 1501, 1503,1505
|
13.04
|
7-В
|
алгебра
|
9.50
|
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними графічним способом
|
Розв'язати задачі № 1017, 1019, 1032.
|
13.04
|
7-В
|
геомет-рія
|
11.50
|
Основні задачі на побудову: побудова прямої, перпендикулярної до даної
|
Переглянути відео
https://youtu.be/TrLPLuq6LYI, https://youtu.be/F6pR1kn0uiM, https://youtu.be/0ivV5EDQ2K0, https://youtu.be/jvCHTmFu5XE
Опрацювати п. 22 стор. 176, розв'язати задачі:
№ 581, 582, 583.
|
13.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Знаходження числа за його відсотками
|
Опрацювати § 43, стор. 251.
Розв'язати завдання № 1550, 1552, 1554, 1556.
|
13.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Знаходження числа за його відсотками
|
Переглянути відео
Опрацювати § 43, стор. 251.
Розв'язати № 1550, 1552, 1554, 1556.
|
14.04
|
5-А
|
матема-тика
|
11.50
|
Відсотки та дріб
|
Переглянути відео
Розв'язати задачі № 1508, 1510, 1514-1516.
|
14.04
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Розкриття дужок
|
Переглянути відео
https://youtu.be/duVJtP5juMg, https://youtu.be/tzmXLZcRQfY https://youtu.be/osL5-6CKYvU, https://youtu.be/O5QHJaqaamc
Опрацювати § 42, стор. 204.
Розв'язати завдання:
С № 1133, 1135, 1137,1139;
Д-В № 1145, 1147, 1148.
|
14.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Знаходження числа за його відсотками
|
Розв'язати завдання № 1559, 1561, 1564.
|
14.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
14.45
|
Знаходження числа за його відсотками
|
Розв'язати завдання № 1559, 1561, 1564.
|
15.04
|
7-В
|
алгебра
|
8.55
|
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними способом підстановки
|
Переглянути відео
Опрацювати п. 27 стор. 197,
розв’язати вправи № 1034, 1035. |
15.04
|
5-А
|
матема-тика
|
9.50
|
Знаходження відсотків від числа
|
Опрацювати § 42, стор. 246.
Розв'язати задачі № 1518, 1521, 1525,1527.
|
15.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Знаходження числа за його відсотками
|
Розібрати розв'язання задачі № 1565.
Розв'язати № 1566, 1568, 1569.
|
15.04
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Розкриття дужок. Розподільна властивість множення.
|
Переглянути відео
https://youtu.be/Fx3FDHTi_D4, https://youtu.be/KINMhVbqvbc, https://youtu.be/CJKGPbYmHVQ
Опрацювати § 45, стор. 220.
Розв'язати завдання № 1229, 1231, 1233, 1235
|
15.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
14.45
|
Знаходження числа за його відсотками
|
Розібрати розв'язання задачі № 1565.
Розв'язати № 1566, 1568, 1569.
|
16.04
|
5-А
|
матема-тика
|
8.00
|
Розв’язування текстових завдань з відсотками
|
Розв'язати № 1530, 1531, 1534, 1536.
|
16.04
|
7-В
|
геомет-рія
|
10.55
|
Розв’язування задач на побудову
|
Розв'язати вправи:
№ 590, 593,594.
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
16.04
|
5-А
|
матема-тика
|
12.55
|
Розв’язування текстових завдань з відсотками
|
Розв'язати завдання № 1538, 1539.
Робота з тестами на платформі «Мій клас» |
16.04
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Розкриття дужок. Розподільна властивість множення.
|
Переглянути відео
Розв'язати завдання № 1237, 1239, 1241, 1243.
|
17.04
|
5-А
|
матема-тика
|
10.55
|
Розв’язування текстових завдань з відсотками
|
Розв'язати завдання
№ 1540 - 1542. Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас" |
17.04
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Розкриття дужок. Розподільна властивість множення
|
Розв'язати завдання:
С № 1261, 1262, 1263;
Д № 1265, 1269, 1273, 1276.
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
17.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Знаходження відсотків від числа та числа за його відсотками. Самостійна робота
|
Розв'язати № 1571, 1572, 1574.
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
17.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
15.50
|
Знаходження відсотків від числа та числа за його відсотками. Самостійна робота
|
Розв'язати № 1571, 1572, 1574.
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
План дистанційного навчання з учнями
на період з 06.04 по 10.04.2020 року.
Робота на платформі «Мій клас».
Дата
|
Клас
|
Пред-мет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для виконання
|
06.04
|
5-А
|
матема-тика
|
8.55
|
Розв’язування задач
|
Практична робота
Додаток 1. (Під таблицею)
|
06.04
|
7-В
|
алгебра
|
9.50
|
Система рівнянь з двома змінними
|
Опрацювати п. 26 стор. 190, розв’язати задачі № 1007, 1008, 1009
|
06.04
|
7-В
|
геомет-рія
|
11.50
|
Основні задачі на побудову: побудова бісектриси даного кута
|
Переглянути відео
https://youtu.be/TrLPLuq6LYI, https://youtu.be/F6pR1kn0uiM, https://youtu.be/0ivV5EDQ2K0
Опрацювати п.22 стор. 178, розв’язати задачі:
1) Побудувати бісектрису кута:
а) 72о; б) 144о.
2) № 577 (підручник)
|
06.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Поняття про відсотки
|
Опрацювати § 42, стор. 244.
Розв’язати завдання № 1500, 1502, 1504, 1505.
|
06.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Поняття про відсотки
|
Переглянути відео
https://youtu.be/Lru1sa_Apds, https://youtu.be/RalA6ALmQr8. Опрацювати § 42, стор. 244.
Розв’язати завдання № 1500, 1502, 1504, 1505.
|
07.04
|
5-А
|
матема-тика
|
11.50
|
Розв’язування задач
|
Робота з тестами на платформі «Мій клас»
|
07.04
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Подібні доданки та їх зведення
|
Опрацювати § 46, стор. 225.
Розв’язати завдання № 1248, 1250 (усно), 1251, 1253 (усно), 1254.
|
07.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Знаходження відсотків від числа
|
Опрацювати § 42, стор. 246.
Розв’язати завдання № 1508, 1514, 1515, 1521 |
07.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
14.45
|
Знаходження відсотків від числа
|
Опрацювати § 42, стор. 246.
Розв’язати завдання № 1508, 1514, 1515, 1521 |
08.04
|
7-В
|
алгебра
|
8.55
|
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними графічним способом
|
Опрацювати п. 26 стор. 191,
розв’язати вправи № 1011, 1014, 1016. Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас" |
08.04
|
5-А
|
матема-тика
|
9.50
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові
|
Розв’язати вправи з додатку 2. (Під таблицею)
|
08.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
12.55
|
Знаходження відсотків від числа
|
Розв’язати № 1525, 1527,1530,1534
|
08.04
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Подібні доданки та їх зведення
|
Розв’язати № 1256 (усно), 1257, 1259, 1281 (повторення).
|
08.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
14.45
|
Знаходження відсотків від числа
|
Розв’язати № 1525, 1527,1530,1534
|
09.04
|
5-А
|
матема-тика
|
8.00
|
Нескінченний десятковий дріб. Періодичний десятковий дріб
|
Розв’язати вправи з додатку 3. (Під таблицею)
|
09.04
|
7-В
|
геомет-рія
|
10.55
|
Основні задачі на побудову: поділ даного відрізка навпіл
|
Опрацювати п. 22 стор. 176, розв’язати вправи:
1) Поділити навпіл відрізок АВ=7,5см;
2) № 576 (підручник)
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас" |
09.04
|
5-А
|
матема-тика
|
12.55
|
Розв’язування задач
|
Робота з тестами на платформі «Мій клас»
|
09.04
|
6-В
|
матема-тика
|
13.50
|
Подібні доданки та їх зведення
|
Розв’язати № 1266, 1274, 1279, 1282 (повторення)
|
10.04
|
5-А
|
матема-тика
|
10.55
|
Урок контролю знань
|
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
10.04
|
6-В
|
матема-тика
|
12.55
|
Подібні доданки та їх зведення.
|
Розв’язати № 1213, 1215.
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас" |
10.04
|
5-Г
|
матема-тика
|
13.50
|
Знаходження відсотків від числа.
|
Розв’язати № 1536, 1538, 1542
Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
|
10.04
|
5-Б
|
матема-тика
|
15.50
|
Знаходження відсотків від числа.
|
Розв’язати № 1536, 1538, 1542
|
Додаток 1
Практична робота
Вказати назву карти, з якою працюєте, та її масштаб
(наприклад: Польща, М 1:100000 або: Україна, М 1:200000).
1. Знайдіть на карті найбільший населений пункт (якщо це карта країни — столицю, якщо області — обласний центр, якщо це туристична карта — будь-який великий населений пункт, якщо це карта міста — якусь площу в центрі тощо) і виміряйте в сантиметрах відстань від нього до найвіддаленішої точки країни (області, міста, на туристичній карті — до найвіддаленішої границі самої карти тощо). Запишіть у зошитах цю відстань і визначте, якій відстані вона відповідає на місцевості.
2. Виміряйте відстані з півночі країни (області, міста тощо) на південь та із заходу на схід і запишіть їх у кілометрах.
3. Виберіть на карті ще 2—3 населених пункти (якщо це неможливо, будь-які інші об'єкти) і виміряйте відстань до них від пункту, який ви вибрали для завдання № 1. Знайдіть відстань на місцевості. Зробіть відповідні записи.
4. Знайдіть на карті два населених пункти (об'єкти), відстань між якими на карті складає відрізок завдовжки від 5 см до 6 см . Визначте цю відстань на місцевості, вкажіть її.
5. Знайдіть відстань між двома найближчими один до одного населеними пунктами (об'єктами). Запишіть їх назви у зошит, вкажіть відстань між ними на місцевості
Додаток 2
Правило:
Додаток 3
План дистанційного навчання з учнями
на період з 30.03 по 03.04.2020 року.
Дата
|
Клас
|
Пред-мет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для виконання
|
30.03
|
5-А
|
математ
|
8.55
|
Масштаб
|
Завдання у вайбері група «5-А»
|
30.03
|
7-В
|
алгебра
|
9.50
|
Рівняння з двома змінними
|
Опрацювати п.24 стор. 173, розв’язати задачі № 911, 912, 914, 920
|
30.03
|
7-В
|
геометрія
|
11.50
|
Основні задачі на побудову: побудова трикутника за трьома сторонами
|
Переглянути відео
https://youtu.be/hOAGqi3aP1Q, https://youtu.be/TrLPLuq6LYI, https://youtu.be/BcdhvzLd4OA, https://youtu.be/Wxv1gS4DseM, https://youtu.be/0ivV5EDQ2K0
Опрацювати п.25 стор. 181
|
30.03
|
5-Б
|
математ
|
12.55
|
Розв’язування вправ на виконання дій з десятковими дробами
|
Розв’язати № 1327, 1331, 1333,1336,1338.
|
30.03
|
5-Г
|
математ
|
13.50
|
Розв’язування вправ на виконання дій з десятковими дробами
|
Розв’язати № 1327, 1331, 1333,1336,1338.
|
31.03
|
5-А
|
математ
|
11.50
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини.
| |
31.03
|
6-В
|
математ
|
12.55
|
Ділення раціональних чисел
|
Опрацювати § 47.
Розв’язати № 1290, 1294, 1296.
|
31.03
|
5-Г
|
математ
|
13.50
|
Розв’язування вправ на виконання дій з десятковими дробами
|
Розв’язати № 1340, 1345, 1360, 1362,1367
|
31.03
|
5-Б
|
математ
|
14.45
|
Розв’язування вправ на виконання дій з десятковими дробами
|
Розв’язати № 1340, 1345, 1360, 1362,1367
|
01.04
|
7-В
|
алгебра
|
8.55
|
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік
|
Переглянути відео уроки за посиланням https://youtu.be/XHuZ04FmVtI
|
01.04
|
5-А
|
математ
|
9.50
|
Використання середнього арифметичного для розв’язування задач
|
Опрацювати § 44 [О. С. Істер].
Розв’язати № 1582, 1584, 1587, 1589
|
01.04
|
5-Б
|
математ
|
12.55
|
Розв’язування вправ на виконання дій з десятковими дробами
|
Розв’язати № 1395, 1396,1403, 1412, 1472, 1474
|
01.04
|
6-В
|
математ
|
13.50
|
Ділення раціональних чисел
|
Розв’язати № 1298, 1300, 1302, 1304
|
01.04
|
5-Г
|
математ
|
14.45
|
Розв’язування вправ на виконання дій з десятковими дробами
|
Розв’язати № 1395, 1396,1403, 1412, 1472, 1474
|
02.04
|
5-А
|
математ
|
8.00
|
Використання середнього арифметичного для розв’язування задач
|
Розв’язати завдання № 1591, 1593, 1595, 1597, 1598,
|
02.04
|
7-В
|
геометрія
|
10.55
|
Основні задачі на побудову: побудова кута, що дорівнює даному
|
Опрацювати п.22 стор. 175,
розв’язати вправи № 575, 579 |
02.04
|
5-А
|
математ
|
12.55
|
Використання середнього арифметичного для розв’язування задач
|
Розв’язати № 1600, 1601, 1603, 1605, 1606
|
02.04
|
6-В
|
математ
|
13.50
|
Ділення раціональних чисел
|
Розв’язати № 1307, 1309, 1311, 1313, 1315
|
03.04
|
5-А
|
математ
|
10.55
|
Урок контролю знань
| |
03.04
|
6-В
|
математ
|
12.55
|
Урок контролю знань
|
|
03.04
|
5-Г
|
математ
|
13.50
|
Урок контролю знань
|
|
03.04
|
5-Б
|
математ
|
15.50
|
Урок контролю знань
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар